loading...
شاخوان
هانا بازدید : 14 سه شنبه 20 فروردین 1392 نظرات (0)

کارتون استاد نجار و وروجک

همه ما از دست خرابكاري های وروجك خوشحال مي شديم  با آن دوبله فوق العاده و صدای با مزه ای مهمان خانه ما می شد ؛ ديگر كسی كاری نمی كرد و همه به تماشاي وروجك و استاد نجار مي نشستند.

مجموعه کامل ماجراهای وروجک و استاد «اِدِر» نجار کارتنی جذاب و زیبا که برای بسیاری از ما یادآور لحظاتی شاد و خوش است.


 

 

وروجك‌ می تواند توي‌ جيب‌ استاد نجار جا خوش‌ كند. او با حقه‌ها و فكرهای جديد آدم‌های بدجنس‌ را به‌ دردسر مي‌ندازد و پسرهای فضول‌ را به‌ يك‌ حمام‌ درست‌ و حسابی ميهمان‌ مي‌كند. وروجك‌ پسركی آتش‌پاره‌ ولي‌ خوش‌قلب‌ است‌. او عضو دار و دسته‌ی «لولوهای خانگي‌» به‌ شمار میرود.

وروجك‌ نامرئی است‌ و فقط‌ «اِدِر» نجار پير و مهربان‌، مي‌تواند او را ببيند. پسرك‌ به‌ تازگی وارد دنيای آدم‌ها شده‌ و چيزي‌ بلد نيست‌. ناواردی و نامرئی بودن‌ او دردسرهايی درست‌ مي‌كند، اما بخت‌ او بلند است‌ زيرا استاد نجار خيلي‌ دوستش‌ دارد و سعی میكند او را از گرفتاری نجات‌ بدهد.

 


قیمت : 7800 تومان

تعداد: 6DVD

 


هانا بازدید : 26 سه شنبه 20 فروردین 1392 نظرات (0)

کارتون هاكل برفين و سنجاب كوچولو

 

ماجراهای هاکل بریفین جزء کارتونهای دهه 70 بود که از برنامه کودک و نوجوان شبکه اول سیماپخش میشد. داستان یک پسر بچه فقیر به نام هاکل بریفین که خیلی ماجراجوهست. و هر جا که می رود سعی میکند با همه دوست شود.

هاک با یک برده به نامجیمی آشنا می شود و برای بدست آوردن سند آزادی جیمی یک سفر طولانی وپرماجرا را با جیمی آغاز میکند.


اتفاقاتی که در طول این سفر برای هاک وجیمیمی افتد دستمایه قسمتهای این سریال کارتونی جذاب را تشکیل می دهد. دیدندوباره این کارتون زیبا خاطرات ظهرهای جمعه که به تماشای آن می نشستیم رابرایمان زنده خواهد کرد. این مجموعه بر روی 4 حلقه دی وی دی با فرمت خانگی تهیه شده و در اختیار شما مشتریان گرامی قرار میگیرد.

 

قیمت: 6500 تومان

تعداد: 4DVD


هانا بازدید : 14 سه شنبه 20 فروردین 1392 نظرات (0)

فروش اینترنتی شانه جادويي ليزري

شانه جادویی

محصول تحسين شده سال 2011

درمان قطعي ريزش مو با تكنولوژي ليزر

جلوگيري از ريزش مو و رشد مجدد آن

ويژه آقايان و خانم ها بدون كوچكترين عوارض

تاثيري معجزه آسا و جادويي

ديگر غصه موهاي از دست رفته خود را نخوريد

 

چرا كاشت مو ؟ آيا عوارض كاشت مو و جراحي را ميدانيد؟

آيا از ريزش مو رنج مي بريد؟

هزينه درمان با ليزر در كلينيك ها را ميدانيد ؟

آيا ميخواهيد اعتماد بنفس از دست رفته خود را دوباره بدست آوريد

 

- داراي ۷ ديود آبي و ۷ ديود قرمز جهت تقويت و ترميم پيازچه مو
 - سيستم ليزر خطي
 - شانه متحرك
 - داراي ويبره قوي
 

-كاركرد همزمان ديودها ، ليزر و ويبره

 

قیمت: 33900 تومان

هانا بازدید : 15 یکشنبه 18 فروردین 1392 نظرات (0)

کارتون سفرهای گالیور

جوانی بود به اسم گری گاليور كه از روي نقشه به ‌جا مانده از پدرش و برای پيدا كردن او راه افتاده بود و سر از يک جزيره ناشناخته درآورده بود كه آدم‌هايش به اندازه انگشتان دست بودند، آن آدم‌ها (لي‌لي‌پوتي‌ها) رفيق شده بود و آن‌ها هم به او در جست‌ و جويش كمك مي‌كردند.

کارتون بسیار جذاب و دیدنی گاليور که همه دوستان خاطره های خوبی رو با این کارتون دارند برای تجدید خاطره برای بزرگتر ها و دیدن این کارتون بسیار زیبا برای کوچکترهای عزیز هر چه زودتر اقدام نمایید.

این کارتونی بود که ویلیام هانا و جوزف باربرا در سال ۱۹۶۸ با الهام از رمانی به همین اسم ساختند. البته کارتون، ربط خیلی زیادی به داستان اصلی نداشت. فقط اسم، یکی بود و ایده سرزمین لی‌لی‌پوت و آدم‌های کوچکش. وگرنه هیچ‌ کدام از آن شخصیت‌ها و ماجراها در اصل رمان نیست.
اصل «سفرهای گالیور» را جاناتان سویفت انگلیسی در ۱۷۶۲ نوشته و یکی از شاهکارهای ادبیات فانتزی (این هنر اختصاصی بریتانیایی‌ها) به حساب می‌آید. البته رمان سویفت، در دل داستان فانتزی‌اش، کلی هم تکه به سیاستمداران احمق روزگار خودش می‌اندازد و معمولا داستان را در رده ادبیات استعاری هم دسته‌بندی می‌کنند.

قیمت: 5000 تومان
تعداد: 2DVD

هانا بازدید : 14 یکشنبه 18 فروردین 1392 نظرات (0)

شارژر خورشیدی

با استفاده از دستگاه شارژر خورشیدی می توانید به راحتی انرژی نور را به انرژی الکتریکی تبدیل کنید. از این به بعد دیگر نگران تمام شدن باتری دستگاه های الکتریکی خود نباشید. با شارژر خورشیدی می توانید انواع گوشی های موبایل، دستگاه های MP4، MP3، دوربین های دیجیتال و خیلی از لوازم دیگر را وقتی دسترسی به پریز برق ندارید، شارژ کنید.
کافی است که شارژر نوری را به مدت حدود ۳ ساعت زیر نور آفتاب و یا نور چراغ معمولی قرار دهید تا باتری داخلی دستگاه شارژ شود و سپس می توانید با استفاده از یکی از چند مبدل همراه این دستگاه، گوشی و سایر لوازم الکتریکی خود را شارژ کنید. در واقع شما می توانید در طول روز باطری دستگاه را شارژ کرده و مثلا هنگام شب، از شارژ آن استفاده کنید. این ویژگی مخصوصا به درد کسانی میخورد که اهل ماجراجویی و مسافرت هستند و همیشه دسترسی به برق ندارند.


 

قابليت هاي شارژر خورشيدي:
- استفاده سريع و آسان در هر زمان و مكان با استفاده از انرژي سبز خورشيد
- این شارژر می تواند شارژ باتری خود را تا دو ماه نگه دارد
- قابليت استفاده از موبايل و ساير دستگاههاي ديجيتال به هنگام شارژ
- این شارژر گوشی یا دستگاه شما را با همان قدرت آداپتور شارژ می کند
- سبك ، كوچك و كم حجم
- استفاده ايمن با سيستم هوشمند كنترل خروجي ، متناسب با نوع دستگاه شما
- قاب مقاوم از جنس استيل
- طراحي زيبا

 

 

قابل استفاده برای:
انواع تلفن های همراه
انواع دوربين های ديجيتال
MP3 PLAYER
MP4 PLAYER
PDA
و لوازم الکترونیکی دیگر

 

قیمت: 15900 تومان

هانا بازدید : 16 یکشنبه 18 فروردین 1392 نظرات (0)

ست مانیکور و پدیکور + پداگ

ست حرفه ای مانیکور ناخن سالن شیپر - Salon Shaper یک ست بسیار جالب و کامل برای انواع آرایش ناخن و مانیکور حرفه ای و آسان توسط خود شما و در خانه است .
دیگر نیازی به دادن هزینه های زیاد سالن آرایش برای مانیکور یا پدیکور ناخن نیست زیرا خود شما با یک سالن شیپر ، یک مانیکوریست حرفه ای خواهید بود.
محصولی بی نظیر برای دختران و خانمهای ایرانی ، برای داشتن جذابیت و زیبایی بیشتر .


 

  ویژگی های محصول: - بی سیم - پرقدرت، با سرعت چرخش بالا - دارای 5 سر قابل اتصال - سوهان، براق کننده، جلا دهنده و تمیز کننده اطراف ناخن - به 2 باتری برای کار کردن نیاز دارد.

 

 

محتویات:

1- سوهان نمدی : صاف کردن و پولیش لبه های ناخن و افزایش رشد ناخن

2- سوهان برطرف کننده پینه ها ی پوست

3- سوهان مخروطی کوچک: برطرف کردن پوست های خشک و پینه ها ی گوشه ناخن

4- سوهان دیسکی: سوهان کاری حرفه ای و نرم ناخن و رسیدگی به ناخن

5- صاف و براق کردن ناخن های ضخیم و سطح ناهموار ناخن

 

توجه: همراه این ست یک عدد پداگ به صورت اشانتیون داده میشود .

 

قیمت: 14500 تومان

 

هانا بازدید : 19 چهارشنبه 30 اسفند 1391 نظرات (0)

بادکش طبی بدن 6 سر شلنگدار

بادکش طبی بدن 6 سر شلنگدار


دستگاه بادکش وسیله ای برای جلوگیری از حمله های قلبی
اگر یادتان باشد در قدیم به هنگام سرماخوردگی یا کوفتگی بدن مامان بزرگ ها سریع استکان می انداختند که این کار ممکن بود با عث سوختگی بشود
اما حال می توانید با این دستگاه حجامت به راحتی و بدون هیچ مشکلی احساس راحتی در بدن بکنید و از حمله قلبی جلوگیری نمایید
بهترین وسیله برای رفع درد به شیوه ی سنتی
قابل استفاده برای حجامت به کمک تلفیق با روش طب سوزنی
دارای 6 لیوان سوپاپ دار با ابعاد مختلف ویک دستگاه مکش برای حجامت(گرم وخشک) یا بادکشی
قابل استفاده برای تمامی قسمت های بدن
 

  

بادکش درمانی یا کاپینگ یک روش درمان قدیمی است که طیف وسیعی از بیماری‌ها را می‌تواند درمان کند و به طور کلی می‌تواند روی حال عمومی چه در سطح ذهنی و روانی و چه در سطح جسمی و فیزیکی اثر بگذارد. بعضی کتب معتقدند که بادکش می‌تواند نه تنها به اندازه آنتی‌بیوتیک‌ها و مسکن‌ها و حتی فراتر از آنها عمل کند، حتی در جایی که داروها از درمان قاصرند به بیماران کمک می‌کند. این تکنیک بسیار ساده، ارزان و کارآمد است و به عقیده من همه ما به مانند نیاکانمان- باید دانش آن را فرا گیریم تا شادتر و سالم‌تر زندگی کنیم.
 
تاریخچه
به طور کلی بادکش درمانی کاپینگ در اکثر تمدن‌ها استفاده می‌شده است. حجامت و بادکش درمانی در خاورمیانه قدمتی هزاران ساله دارد. در مصر باستان در یکی از کتب پزشکی مرجع که ۱۵۵۰ قبل از میلاد مسیح روی پاپیروس نگاشته شده، از بادکش درمانی نام برده شده است.  در قدیم از شاخ حیوانات و بامبو برای بادکش تر استفاده می‌شده است.
  
اثرات درمانی بادکش 
همان‌طور که گفته شد، بادکش برای موارد زیر کاربرد دارد: سرماخوردگی- آنفلوآنزا، بیماری‌های خونی، تسکین درد، التهابات مفاصل (مثل روماتیسم مفصلی- آرتروز)، ریلکسیشن روحی و عصبی در وریدهای واریسی و همچنین پیشگیری از واریس کمک به باروری در زوج‌های نابارور و نیز به عنوان یک ماساژ بسیار عمقی، بیماری‌های گوارشی، آسم و تنگی نفس، خواب رفتگی دست و پا و … لازم به ذکر است که کاربرد ماساژ عمقی که توسط بادکش درمانی انجام می‌شود، بسیار خوب و چشمگیر است.  
بادکش در تسکین درد نقش بسیار مهمی ایفا کرده و کمک زیادی به بهبود در دردهای ناشی از: روماتیسم، آرتروز، سیاتیک، کمردرد، دیسک کمر، میگرن، درد گردن، درد و خستگی و احساس سنگینی در پشت ساق پا می‌کند. پس از یک بادکش صحیح (نقاط مناسب با فشار مناسب) فرد احساس سبکی بسیار زیاد، نشاط و شادابی زایدالوصفی می‌کند؛ همان احساسی که پس از یک ورزش مناسب و استحمام پس از آن به انسان دست می‌دهد. بادکش درمانی در ایجاد سلامت و دفع سموم و مواد زائد از بدن نقش مهمی دارد؛ پس بدیهی است که این کار حتی در افراد سالم می‌تواند از ایجاد بیماری پیشگیری کند.
 
روش های استفاده از بادکش :
 
بادكش ثابت:
 
در این روش، لیوان یا لیوان ها در طول مدت زمان مشخصى به طور ثابت روى پوست بدن بیمار قرار مى گیرند و پس از تمام شدن زمان بادكش، از بدن جدا مى شوند. مثلاً بادكش وسیع كتف و كمر كه در درمان كمردردها و رفع خستگى مزمن كاربرد دارد.
 
بادكش متناوب (منقطع):
 
گاهى براى جلوگیرى از كبودى موضع یا براى جلوگیرى از عوارض بادكش هاى خاص، مثلاً روى پوست صورت و گونه، از بادكش متناوب استفاده مى شود. به این صورت كه پس از ایجاد خلاء و ثابت شدن لیوان روى پوست پس از 3 تا 5 ثانیه، لیوان از روى پوست جدا شده، دوباره هواگیرى مى شود و روى پوست گذاشته مى شود. عمل تثبیت و جدا كردن لیوان بین 20 تا 40 مرحله تكرار مى شود.
 
از این نوع بادكش مى توان در آماده كردن موضع حجامت تر و بادكش نقاط مختلف صورت استفاده كرد.
 
بادكش متحرك یا لغزان:
 
در بادكش متحرك، قبل از بادكش گذارى، موضع را روغن مالى مى كنیم. برای روغن مالى مى توان از روغن هاى طبیعى نظیر روغن زیتون، روغن كنجد، روغن بادام تلخ یا روغن سیاه دانه استفاده كرد. پس از روغن مالى، بادكش را روى بدن ثابت مى كنیم و سپس به آرامى آن را با دست روى بدن به حركت درمى آوریم. این عمل باعث گرمى (سرخى) موضعى مى شود و در رفع اسپاسم هاى عضلانى و خستگى مفرط بسیار مؤثر است.
 
تذكر1: در بادكش متحرك، افرادى كه داراى جوش هاى متعدد پوستى هستند، احتیاط كنند.
 
تذكر2: در تمام بادكش ها حتماً از لیوان هاى سالم و بدون ترك استفاده كنید، زیرا لبه هاى ترك خورده و شكسته ى لیوان ممكن است بریدگى هاى شدید ایجاد كند.
 
تذكر3: كبودى هاى ناشى از بادكش، واكنش طبیعى بدن است و جاى نگرانى ندارد و طی 5 تا 10 روز كاملاً رفع مى شود.
 
براى رفع سریع تر این كبودى ها مى توان از ماساژ موضع بادكش، بلافاصله پس از بادكش گذارى استفاده کرد.
 
با كنترل پوست بیمار و تنظیم مدت زمان بادكش می توانید از كبودى شدید پوست جلوگیرى كنید.
تذكر4: در صورتى كه بیمار در موقع بادكش گذارى دچار حالات تهوع  و سرگیجه و عرق سرد شد، بلافاصله بادكش را از بدن جدا كنید و بیمار را به پهلوى راست بخوابانید و پاهاى او را به داخل شكم خم كنید. علایم نام برده در چند دقیقه كاملاً رفع خواهند شد. براى رفع سریع تر علایم مى توانید از یك قاشق عسل خوراكى به صورت مكیدن یا یك لیوان شربت عسل استفاده كنید.
 
تذكر 5: ایجاد تاول روى پوست بیمار پس از بادكش گذارى چند علت عمده دارد:
 
ـ ضعف و سستى پوست بیمار؛
 
ـ زیاد بودن فشار منفى ایجاد شده؛
 
ـ طولانى بودن مدت زمان بادكش؛
 
بنابراین با كنترل وضعیت پوست در مدت زمان بادكش و تنظیم مدت زمان بادكش و میزان خلاء ایجاد شده، مى شود تا حد زیادى از این مسأله جلو گیرى كرد.
 
تذكر6: میزان بادكش در افراد لاغر و ضعیف، كم تر از افراد چاق باید باشد، زیرا بادكش شدید پوست افراد لاغر باعث تورم بافتى (التهاب) و اسپاسم (گرفتگى) عضلانى این افراد مى شود.
 
امروزه جهت بادكش درمانى، دستگاه هاى Cupping therapy(درد كش) ساخته شده است كه طرز استفاده از این دستگاه به این صورت مى باشد:
 
جهت استفاده از دستگاه دردكش، ابتدا موضع بادكش را با روغن هایى مثل: روغن زیتون، روغن سیاه دانه یا روغن بادام تلخ به مدت 5 دقیقه ماساژ دهید. سپس دستگاه مكنده را به پشت لیوان متصل كرده و با چند بار مكش، با ایجاد خلاء لیوان را روى بدن ثابت كنید.
 
سپس دستگاه مكنده را از لیوان جدا كرده و جهت اطمینان دریچه ى لیوان را كمى به داخل فشار دهید. مدت زمان لازم براى بادكش گذارى به طور متوسط 10 دقیقه است. البته این زمان براى كودكان و بعضى از بیماران كه داراى پوستى سست و نازك هستند تا 5 دقیقه كاهش مى یابد.
 
ـ مدت زمان بادكش تیروئید و كبد كم تر از 10 دقیقه است؛
 
ـ در صورت مشاهده ى كبودى زیاد یا تاول هاى پوستى كوچك، بادكش را خاتمه دهید؛
 
ـ در صورت ایجاد تاول به هیچ وجه آن ها را دستكارى نكنید و با عسل روى آن ها را پانسمان نمایید؛
 
ـ جهت ایجاد خلاء مناسب در افرادى كه بدنى پر مو دارند، بهتر است موهاى موضع بادكش، قبل از بادكش گذارى تراشیده شود؛
 
ـ بعد از اتمام مدت زمان لازم، با كشیدن سوپاپ انتهاى لیوان، آن را از بدن جدا مى كنیم. جهت رفع كبودى احتمالى مى توان موضع را كمى ماساژ داد. جهت جلوگیرى از انتقال بیمارى هاى قارچى و پوستى بهتر است هر فرد از لیوان مخصوص خود براى بادكش استفاده كند و در صورت در دسترس نبودن، لیوان ها را قبل از استفاده ى مجدد ضد عفونى كنید.
 
جهت افزایش عمر مفید دستگاه هر چند وقت یك بار قطعات دستگاه را باز كنید، تمیز و روغن كارى كنید و دوباره مورد استفاده قرار دهید.
 
ـ دوره ى درمان با بادكش به طور متوسط 7 تا 14 جلسه ى یك روز در میان است و در بعضى بیمارى هاى مزمن تا 40 جلسه نیز باید ادامه یابد.

قیمت:18000تومان

هانا بازدید : 23 چهارشنبه 30 اسفند 1391 نظرات (0)

Call of Duty Black Ops II - بازی ندای وظیفه

بازی ندای وظیفه : ماموریت های سیاه

Call of Duty Black ops ||

بازی بسیار مهیج که در دسته بازیهای اول شخص و بمبی تفنگی قرار دارد، بار دیگر شما گیمرها را به دنیای وهم و تاریکی و ماموریتهای بلک آپس بازمیگرداند. بازی جنگی ماموریت که براساس جهان در زمان آینده ساخته شده ، گیمرها را روانه ی میدانهای جنگ میکند. از نکات مهم این ورژن این است که مراحل بازی ماموریت سیاه 2 در کمپین جنگی تک نفره به صورت شاخه ای تقسیم بندی شده و پشت سرهم و به صورت خطی نیستند ، بر این اساس کاربرها با انتخاب کاملا آزاد خود مراحل را پشت سر میگذارند. ورژن جدید این بازی چند نفره به گیمرها مدرن ترین تسلیحات و تجهیزات نظامی را ارائه میکند که متعلق به سال 2025 میباشند. یکی از سورپرایزهای این بازی برای شما ، کمپین مجزای زامبی ها میباشد که دارای موتور بازی چند نفره میباشد

اطلاعاتی در مورد بازی

Call of Duty Black Ops II :
شرکت سازنده بازی

: Treyarch
شرکت منتشر کننده بازی

: Activision
تاریخ رسمی انتشار بازی : 13 نوامبر 2012
ژانر بازی : اول شخص تیرانداز
میزان دشواری بازی : متوسط
مدت زمان متوسط برای آشنایی با محیط بازی : حدود 30 دقیقه

تعداد

4 DVD

قیمت: 5900

هانا بازدید : 16 چهارشنبه 30 اسفند 1391 نظرات (0)

کارتون پینوکیو

شاید خاطره انگیز ترین و به یاد ماندنی ترین کارتون دوران کودکی همه ما همین کارتون پینوکیو باشد این کارتون بر گرفته از داستانی ایتالیایی نوشته "کارلو کلودی" بود.


ماجرای پیرمردی (پدر ژپتو) که برای اینکه از تنهایی در بیاد با چوب یک عروسک میسازه و نامشو پینوکیو میذاره و فرشته مهربون بهش جون میده. این بچه خیلی ساده و زود باوره و توی بیشتر قسمتهاش روباه مکار و گربه نره سرش کلاه میذارن.

 

قیمت: 8900 تومان

تعداد: 7DVD

 

 

هانا بازدید : 37 چهارشنبه 30 اسفند 1391 نظرات (0)

این سیستم یک سیستم مدیریت وبلاگ دهی می باشد و شما توسط این سیستم می توانید به وبلاگ دهی به صورت سابدومین بپردازید این سیستم مانند سیستم های دیگر وبلاگ دهی چون بلاگفا و پرشین بلاگ می باشد و حتی خیلی امکانات بیشتری نسبت به آنها در اختیار کاربران قرار میدهد امکانات این سرویس منحصر به فرد می باشد

وبلاگ دهی، راه اندازی سیستم وبلاگدهی

بخشی از امکانات بخش کاربری سیستم عبارت است :

عضو گیری برای هر وبلاگ و امکان مدیریت کاربران
عضویت در خبرنامه و ارسال خبرنامه
نظرات زیر پست ها
تالار گفتمان برای هر وبلاگ و مدیریت پیشرفته
تبادل لینک اتوماتیک
امکان ایجاد صفحات اضافه
ایجاد چندین وبلاگ با یک آکانت
امکان ایجاد وبلاگ گروهی و تعیین سطح دسترسی کاربران
آمارگیر حرفه ای به صورت گرافیکی
مسدود سازی و فعال سازی کاربران
تماس با ما
نمایش وبلاگهای بروز شده در صفحه اول سایت
نمایش فهرست وبلاگها قبل از ثبت نام کاربر
صفحه مخصوص تبلیغات و تعرفه های تبلیغات
صفحه مخصوص درباره ما
امکان انتقال مطالب از دیگر سیستم ها
بکاپ گیری و بازگردانی بکاپ
امکان بازیابی مطالب حذف شده
امکان ایجاد و مدیریت نظرسنجی
آپلود سنتر اختصاصی برای هر کاربر
مترجم قالب بلاگفا به سیستم
ورود کاربر با تکنولوژی آجاکس
امکان نمایش خبرهای ایجاد شده در صفحه کاربری توسط مدیریت سایت
نمایش وبلاگهای بروز شده
ایجاد بی نهایت وبلاگ
ویرایش مشخصات کاربری و آپلود تصویر نمایه کاربر و نمایش آن در وبلاگ
مدیریت نظرات داده شده به مطالب
اضافه کردن نام وبلاگ به عنوان دوستان کاربر و حتی ارسال کردن پیغام خصوصی برای آنها
راهنمای کامل و جامع آموزشی درباره قالب ها & راهنمایی معتبر آموزش ویرایش قالب و طراحی
امکان ویرایش و توسعه آن توسط مدیریت سایت
جستجو در میان محتوای مطالب ارسال شده در بخش مطالب ارسال شده وبلاگ در نمایش پستهای وبلاگ کاربر
ارسال پست جدید با امکانات ادیتور پیشرفته و اپلود عکس فوری در هاست وبلاگ و نمایش آن در محیط ادیتور و
درج فایلهای فلاش صوتی و تصویری و مدیریت بر امکانات ادیتور پیشرفته
ایجاد شاخه و موضوعات مختلف در وبلاگ
امکان ویرایش کد های قالب انتخاب شده
امکان انتخاب قالب جدید
تنظیمات تخصصی وبلاگ
امکان لینکستان برای لینک سایتها و وبلاگهای دیگر در داخل وبلاگ
امکان پارک کردن دومین بر روی وبلاگ (ویژه) با هزینه جدا
تنظیمات تخصصی نظرات کاربران میهمان و عضو وبلاگ
تنظیمات تخصصی تراک بک
امکان خروجی آر آر اس
امکان ذخیره شدن مطالب در آرشیو وبلاگ به همراه لینک آرشیو ماهانه در وبلاگ
امکان مشاهده پروفایل کاربر در وبلاگ
و .....
امکاناتی که علاوه بر نرم افزار بصورت رایگان به شما تعلق میگیرد:
1. پشتیبانی 24 ساعته آنلاین و برخط
2. 20 درصدد تخفیف به سفارشات بعدی در صورت نیاز به دیگر خدمات آرامهر
3. طراحی قالب اختصاصی رایگان به صورت حرفه ای

پشتیبانی شرکت آرامهر

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 82
  • بازدید سال : 1,074
  • بازدید کلی : 2,210